Technisch Management

1 Projectmanagement

Vanuit technisch oogpunt is APM primair betrokken bij uw onderhoudsbehoefte. Maar ook bij veranderingen, vernieuwingen of het herinrichten van uw bedrijfs- of kantoorruimte zijn wij u van dienst. APM kan zich voorstellen dat u bouwkundig wilt investeren in uw pand, maar dat u niet de expertise, de tijd en/of misschien zin heeft om zo’n traject zelf in goede banen te leiden.

Neem contact met ons op om uw projecten technisch te managen.

Projectmanagement van A tot Z

Een (ver)bouwproject vergt planning, communicatie met huurders en kennis van bouwtechniek. Bij APM houdt projectmanagement in:

  • Fixed price projectmanagement (bouwkundig en/of technisch)
  • Inzetbaar van ontwerpfase t/m eindoplevering – dus van A tot Z
  • Projectmanagementrapportage namens opdrachtgever (optioneel) 

2 Technische due diligence

Tegen een vast tarief onderzoekt APM de conditie van uw commerciële vastgoed. U weet daarna precies in welke staat uw object(en) in zowel bouwkundig als technisch opzicht verkeert. U krijgt de zekerheid dat uw pand voldoet aan de wet- en regelgeving. En zo niet, dan helpt APM u een oplossing te vinden.

In welke staat verkeert uw pand?

We voeren inspecties uit op onder meer het schilderwerk, op de conditie van het dak en de gevels, op de fundering en op lift- en klimaatinstallaties. Op basis van de uitkomsten stellen we een 5- of 10-jarenonderhoudsbegroting op, waarbij ook de energiecomponent wordt meegenomen.

3 Servicepakket

Uit een uitgebreide ‘menukaart’ stelt u zelf het gewenste servicepakket samen. Denk aan glasbewassing, schoonmaak, groenonderhoud, de mobiele servicedienst voor kleine reparatiewerkzaamheden, de storingsdienst en bijvoorbeeld het gas-, water- en lichtcontract. APM hanteert een all-in tarief en maakt duidelijke afspraken over de te verwachten kwaliteit.

4 Mobiele servicedienst

Met de APM mobiele servicedienst is uw huurder volledig ontzorgd. Deze dienst verhelpt kleine 'huishoudelijke' ongemakken, zoals een piepend scharnier, een lekkende kraan, het vervangen van een lamp, het repareren van een slot of van een deur die vastloopt. De mobiele servicedienst komt gevraagd en ongevraagd eens per 3 maanden bij uw huurders langs om ongeregeldheden en ongemakken rondom uw pand(en) te verhelpen.

5 Servicedesk / Storingsdienst

Is er een storing in uw pand? Dan is één telefoontje naar de APM servicedesk voldoende. Wij doen er alles aan om de storing zo snel mogelijk – liefst binnen 24 uur - te verhelpen.

U meldt zich per telefoon of mail: 010 763 00 20 of servicedesk@allfixed.nl